cupcakes na novoj adresi, recepti na srpskom

Magnolia Red Valvet Cupcakes

Posetite moj blogg na novoj adresi

http://marimilocakedesign.se/

Ett bra recept till Magnolia Red Valvet Cupcakes skrivet på svenska hittar man på den nya adressen.

Det här inlägget postades i Födelsedagstårta och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till cupcakes na novoj adresi, recepti na srpskom

  1. Pernilla/Pillan skriver:

    Vilken underbar blogg det vattnas i munnen på mig bara jag ser bilderna! Tusen tack för dina söta ord på min blogg. Jag säljer gärna kort om du är intresserad. Maila mig så kan du berätta lite mer vad du är intresserad av… pillanpost[@]hotmail.com, ta bort klamrar.. Kram

  2. Pernilla/Pillan skriver:

    Hej igen! Tack, jösses va smickrad jag blir. kommer inte riktigt ihåg var jag köpt pappersformarna, tror det är formar för ”amerikanska muffins”, alltså stora muffins.

  3. Vilka fina cupcakes, så snygga och så färgglada

  4. Jättefina! Väldigt färggranna och vackra!

  5. Lena-Tårtan skriver:

    Vilka fina cupcakes! Ser ju så jättegoda ut också!

  6. Madde skriver:

    Wow! Vilka fina konstverk du gör! För det är verkligen konstverk! De ser riktigt gott ut också men det är nästan synd att sätta tänderna i dem. Jag måste också få säga att jag gillade väskan skarpt. Originellt och häftigt! Du är ju jätteduktig du!

    Tack också för titten hos mig och jag kan garantera att jag kommer komma på fler besök! =)

    Önskar dig en härlig och underbar dag!

    Kram! 😀

  7. Christine skriver:

    Ah! Så fina saker du gör! Hittade hit via heavenly cupcakes och kommer garanterat kika förbi fler gånger

  8. Filip skriver:

    vad fint

Kommentarsfältet är stängt.